GDPR
- GDPR
Pravidla ochrany soukromí spotřebitelů
a používání
souborů tzv. cookies
Tato pravidla pro ochranu soukromí popisují, které osobní údaje jsou shromažďovány nebo vytvářeny (zpracovávány), když interagujete se firmou Zdeněk Dvořák prostřednictvím našich webových stránek, digitálních nástrojů, na událostech a akcích nebo prostřednictvím jednoho z našich dalších produktů či služeb, když tyto všechny jsou součástí platformy společnosti Zdeněk Dvořák (dále jen „Platforma“). Tato Pravidla také popisují způsob, jakým jsou Vaše osobní údaje používány, sdíleny a chráněny. Najdete zde i vysvětlení možností, které ve vztahu k Vašim osobním údajům máte k dispozici, a jak nás můžete kontaktovat.
Zásady zpracování osobních údajů
pro poptávky a online kalkulace
„Informace o zpracování osobních údajů poskytované v případě, že osobní údaje jsou získány od subjektu údajů“
1. Pokud se osobní údaje týkající se subjektu údajů získávají od subjektu údajů, poskytne správce v okamžiku získání osobních údajů subjektu údajů tyto informace:
a. totožnost a kontaktní údaje správce a jeho případného zástupce; Zdeněk Dvořák Antonínská 55/II 380 01 Dačice IČ: 63240165, DIČ: – fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku v Dačicích od 28.6.1995, č.j.ŽL.:3303/02/95/176
b. případně kontaktní údaje případného pověřence pro ochranu osobních údajů; Pověřenec pro ochranu osobních údajů nebyl ustanoven.
c. účely zpracování, pro které jsou osobní údaje určeny, a právní základ pro zpracování;
- nezávazné poptávky
- zpracování projektů
- kupní smlouvy
- obchodní nabídky
- daňové a účetní doklady (faktury, dobropisy….)
- předávací dokumentace (dodací listy, předávací protokoly…)
- plánování a realizace montáží
- plánování a realizace zednických prací
- plánování a realizace servisu
- reklamace, servis a dokumenty s nimi spojené
- interní přehledy a tiskové sestavy,
- užití software (identifikace uživatele).
Právním základem je plnění smlouvy ve smyslu Článku 6, odstavec 1, písmeno b), c), f) nařízení GDPR.
Jméno, příjmení, email, tel.číslo – minimální rozsah potřebný ke zpracování nezávazné nabídky na základě zaslání poptávkového formuláře – dále:
Jméno, příjmení, adresa (příp. adresa realizace, fakturační, trvalého pobytu – typ dle potřeby realizace), email, telefonní číslo – minimální rozsah potřebný k uzavření smluvního vztahu v případě objednávky výrobků, či korektního zadání požadavku na servis či reklamaci.
V případě objednávky – neplatí pro nezávaznou poptávku, pokud nám osobní údaje (jméno, příjmení, adresa dodání atd.) neposkytnete, poté s Vámi nemůžeme uzavřít smlouvu.
Osobní údaje jsou vyžadovány a zpracovávány v nejmenším možném rozsahu a k definovanému účelu (např. zpracování a odeslání nabídky, nabízení výrobků a služeb nebo marketingových akcí, poskytnutí požadované služby, řešení servisního požadavku a jsou zpracovávány a ukládány po dobu nutnou, nejdéle 12 měsíců od jejich poskytnutí.
Tyto informace rovněž můžeme s Vaším souhlasem použít k tomu, abychom Vás informovali o jiných službách a produktech, které jsou podobné těm, které jste již užili nebo na které jste se dotazovali nebo které cílí na to, co vás zajímá.
d. oprávněné zájmy správce nebo třetí strany v případě, že je zpracování založeno na čl. 6 odst. 1 písm. f);
- Cenová nabídka
- Zaměřovací protokol
- Smlouva
- Dodací list
- Předávací protokol
- Reklamační protokol
- Návod k obsluze
- Doplňující informace
- Proforma faktura
- Zálohová faktura
- Konečná faktura
- Dobropis
- Požadavek na doprava a montáž
- Rozpis zednických prací a montáží
- Objednávka montáží
- Opakovaný dotaz
- Vypršení platnosti cenové nabídky
- Přijmutí reklamace
- Poděkování za nákup
- Ukončení záruční lhůty
- Spokojenost s cenovou nabídkou
- Přidělení technika
- Reklamace vyřešena
e. případné příjemce nebo kategorie příjemců osobních údajů
Příjemcem osobních údajů je jejich správce uvedený v bodě a
1. Příjemci osobních údajů mohou být předané dalším příjemcům
2. subdodavatelé zástupce-správce – podílející se na dodání materiálů, montážních prací prací, komponentů zboží / služeb / realizaci plateb, zajišťující marketingové služby – na základě uzavřené smlouvy,
3. zajišťující služby a práce související s podnikáním zástupce – správce
4. seznam těchto příjemců, které se týkají Vaší konkrétní poptávky Vám na požádání před odesláním Vaší poptávky zašleme
f. případný úmysl správce předat osobní údaje do třetí země nebo mezinárodní organizaci a existenci či neexistenci rozhodnutí Komise o odpovídající ochraně nebo, v případech předání uvedených v článcích 46 nebo 47 nebo čl. 49 odst. 1 druhém pododstavci, odkaz na vhodné záruky a prostředky k získání kopie těchto údajů nebo informace o tom, kde byly tyto údaje zpřístupněny.
Osobní údaje nejsou předávány do třetích zemí.
2. Vedle informací uvedených v odstavci 1 poskytne správce subjektu údajů v okamžiku získání osobních údajů tyto další informace, jsou-li nezbytné pro zajištění spravedlivého a transparentního zpracování:
a. doba, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá pro stanovení této doby;
Osobní údaje subjektů údajů kteří u nás učiní poptávku a obratem neuzavřou objednávku či smlouvu o dílo jsou archivovány po dobu 12ti měsíců od skončení platnosti CN. Subjekty údajů, kteří od nás obdrží cenovou nabídku mají možnost se na základě automatického emailu generovaného po uplynutí platnosti CN (platnost CN je 30 kalendářních dní) nechat z naší databáze smazat. V případě, že tak neučiní, jsou jejich údaje automaticky smazány po uplynutí 12ti měsíců od skončení platnosti cenové nabídky.
Osobní údaje subjektů údajů, kteří s námi uzavřou smlouvu o dílo či potvrdí závaznou objednávku a obdrží smlouvy, předávací protokoly a účetní doklady (obecně dokumentace – tiskové sestavy, generované v souvislosti se zakázkou) jsou archivovány po dobu 10ti let od předání díla.. Po uplynutí záruční lhůty (zpravidla 5ti let,) mají subjekty údajů možnost nechat se z databáze smazat na základě automaticky generovaného emailu informujícího o uplynutí záruční lhůty. Účetní doklady jsou archivovány po dobu 10ti let
b. existence práva požadovat od správce přístup k osobním údajům týkajících se subjektu údajů, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a vznést námitku proti zpracování, jakož i práva na přenositelnost údajů;
- přístup k osobním údajům týkajících se subjektu údajů
- jejich opravu,
- výmaz, pokud pomine zákonný důvod jejich zpracování
- požadovat omezení zpracování,
- vznést námitku proti jejich zpracování,
- požadovat přenositelnost údajů.
c. existence práva podat stížnost u dozorového úřadu; Subjekt osobních údajů má právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je ÚOOÚ.
d. skutečnost, zda poskytování osobních údajů je zákonným či smluvním požadavkem, nebo požadavkem, který je nutné uvést do smlouvy, a zda má subjekt údajů povinnost osobní údaje poskytnout, a ohledně možných důsledků neposkytnutí těchto údajů; Osobní údaje jsou subjektem údajů poskytnuty pro účel přípravy, případně následného uzavření kupní smlouvy. Bez poskytnutí těchto údajů není možné realizovat smluvní vztah mezi kupujícím a dodavatelem.
e. skutečnost, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, uvedenému v čl. 22 odst. 1 a 4, a přinejmenším v těchto případech smysluplné informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro subjekt údajů. Při zpracování osobních údajů nedochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.
f. Pokud správce hodlá osobní údaje dále zpracovávat pro jiný účel, než je účel, pro který byly shromážděny, poskytne subjektu údajů ještě před uvedeným dalším zpracováním informace o tomto jiném účelu a příslušné další informace uvedené v odstavci 2. Správce nehodlá osobní údaje dále zpracovávat pro jiný účel, než je účel, pro který byly shromážděny.
g. Subjekt osobních údajů má právo na poskytnutí osobních údajů ve strojově čitelné podobně. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Nová verze bude vždy zveřejněna na těchto internetových stránkách.
V Dačicích 24. 5. 2023